fredag 11 januari 2013

Almanacka 2013


I somras såg jag att det fanns en teckningstävling på barndiabetesfondens hemsida 
för barn mellan 5-15 år som har diabetes.
Så jag frågade Elsa om hon ville rita en teckning 
som vi kunde skicka in, och det ville hon.
Temat för tävlingen var "sweet" (sött)
Så Elsa ritade en teckning som jag sen skickade in.
Vi hörde inget mer så tävlingen glömdes bort.
Sen fick jag se när jag läste om att kalendern hade släppts att Elsas 
teckning fanns med på första sidan på kalendern. 
Inte så stor bild men ändå!
Gissa om Elsa blev glad?
Självklart beställde jag hem en kalender som nyss kom hem i brevlådan.
Roligt tyckte vi hela familjen!





Förstasidan på kalendern, och Elsas teckning längst ner i mitten.




Elsa ritade en blomma, fjäril, jordgubbe och en morot. 
Det tycker hon är sött!!



Beställ gärna en kalender för 2013 på www.icarus-kids.com
135:- kostar den och HELA 108:- går direkt till barndiabetesfonden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar