fredag 21 december 2012

Jul i vårt hus!






GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Min lille pojke fick diabetes för 3½ månad sedan, strax innan hans femårsdag. På en minut vändes livet upp och ner och först tvivlade jag på att vi någonsin skulle hitta en fungerade vardag igen. Just då, när allt kändes som mest hopplöst och ensamt hittade min man din blogg och vi läste om din fina Elsa. Mitt i sorgen och chocken kändes det inte längre lika ensamt. Tack för att du och Elsa delar med- och motgång med oss andra som också kämpar med blodsockret varje dag, varje minut, varje sekund... Våra barn är fantastiska! Hälsar Nina

    SvaraRadera
  2. Hej Nina! Tack för fina ord blev så rörd! Förstår hur ni känner er just nu, och jag är glad att jag har kunnat förmedla vår vardag till just er. Våra barn är små hjältar och även vi föräldrar som orkar stå ut med denna kontrollsjukdom. All lycka till er!! Ett tips om ni har Facebook, är en grupp som heter: föräldrar till barn med diabetes typ 1
    Det finns två grupper, en öppen grupp och en stängd grupp. Där får man mycket råd och man inser att det är så många fler där ute som kämpar att få vardagen att fungera så normalt som möjligt. Gå med där om ni har möjlighet! Styrkekramar till er!!

    SvaraRadera