lördag 11 september 2010

SMS:a HOPP till 72929!

Nu har jag precis SMS:a HOPP till 72929 och skänkt 50 kr till barndiabetesfonden. Väldigt enkelt och smidigt, prova ni med vettja!
Jag ska göra det fler gånger och hoppas ni andra också gör det för att stödja forskningen kring barndiabetes.
Barndiabetesfonden har förresten fått en ny fräschare hemsida och jag blev tillfrågad att skriva en kort inlägg om Elsa och hennes diabetes. Den finns att läsa under rubriken Mötesplats och sen "min historia"

Klicka på bilden så länkas du direkt till "min historia"

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag har precis enkelt och smidigt skickat iväg 50 kronor nu. Ska skicka från mina föräldras mobiler och min brors också!

    SvaraRadera
  2. Vad bra, jag ska genast SMS:a och lägga ut tipset på min blogg. Hoppas det kan spridas till många! Ska gå in och läsa din berättelse på barndiabetesfonden.

    //Lillan

    SvaraRadera
  3. Kul att du hjälper till att sprida SMS:a HOPP och att Barndiabetesfonden har en ny hemsida.

    Kram!

    SvaraRadera