söndag 27 december 2009

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

  1. Söta tjejer!

    Hoppas att ni har haft en bra jul och nyårshelg! Vi var hemma en vecka och kom när det var som kallast... Brr, tur att det inte alltid är -24 på termometern. Men fick ju även njuta av härliga vinterdagar med lägre temperatur. Skulle ju vara roligt att ses en sväng så nästa gång vi åker hemåt ska jag försöka att höra av mig.

    Vilken fin ny layout du har fått till! Den gillar jag skarpt, svårt att göra?!

    Sköt om dig/er!
    Många kramar från
    Matilda

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen att hälsa på nästa gång du kommer hem!
    Headern är gjord i Photoshop, och den hjälpte min kära bror mig att göra. Inte så svårt om man vet hur Photoshop fungerar.
    Måste försöka hitta inloggningen till din blogg, är så nyfiken hur eran lilla Saga ser ut.
    Många kramar S.

    SvaraRadera