tisdag 11 augusti 2009

Nu är sommarlovet snart slut...

...och vi har hunnit med lite sol och bad, besök hos moster i Göteborg med Liseberg, Tomteland i Mora och camping med husvagn på Västkusten.


Några dagar med sol & bad!


Lite karuseller på Liseberg med några skurar regn emellanåt.


Shopping med syrran och bus med kusinen Miranda.


Tomteland i Mora med tomten, häxan, nymph och troll.


Blåsigt Lysekil med krabbfiske.


Det blev några krabbor och en sjöstjärna.

Siviks camping i Lysekil.

1 kommentar:

  1. Mamma Åsa och Elin12 augusti 2009 13:08

    Hej. Hittade er blogg när jag letade bilder efter blodsockermätare. Min dotter Elin, 4 år, har fått diabetes nu i sommar. Den 20/7 blev det officiellt. Så blev jag så glad när jag hittade er blogg. Då kan jag och Elin läsa er blogg och hon känner igen sig på bilder och hur hon måste leva nu med mätare och pennor.
    Kopierade texten och bilden av isuflon inlägget och skriver ut på jobbet så vi kan visa pappa Tomas. Kanske det är en lösning även för oss.
    Vi håller nu på och lär dagispersonal hur man ska ta pennorna och blodsocker. Vi har tur för en av fröknarna har själv barn med diabetes. Så hon är ett bra stöd.
    Ja, livet blev upp och ner....men det är bara att kämpa på.

    Tack att ni skriver om Elsa och hennes diabetes!

    Vill ni skriva någon rad till oss så nås vi på mail: mejla.asa@myadamo.se eller via min blogg http://javafaan.blogspot.com

    Kram på er från Mamma Åsa och Elin!

    SvaraRadera