tisdag 21 april 2009

Låten väcker många känslor.




Den här låten gör mig påmind om första tiden då Elsa insjuknade i diabetes.
Nu när jag hör den på radio så tänker jag på Elsa.
Inte för textens skull, utan just för att det var den här låten jag hörde för första gången då jag åkte hem från sjukhuset efter en hel vecka inlagd med Elsa.
Det var mörkt ute och jag satt själv i bilen hem och hade musiken på högsta volym.
Känslan kommer tillbaka hur oviss man var om hur allt skulle gå och hur vi skulle klara av det.
Jag vet att tårarna rann ner från mina kinder när jag åkte hem den där kvällen, men jag var ändå glad för att komma hem och vara själv med Emmy.
Så det är verkligen blandade känslor som kommer upp när jag hör denna underbara låt.

1 kommentar:

  1. Nu grät jag allt en skvätt.....
    Du är världens bästa mamma Sandra!!!!!!!!!
    Kram Linda

    SvaraRadera