torsdag 12 mars 2009

Byte av insuflon!

Idag bytte vi Elsas insuflon och det var meningen att jag skulle göra det, men det gick inte.
Precis när jag skulle sticka in nålen så sa hon AJ!
Och då kunde jag bara inte göra det.
Så Anders fick sticka in nålen och då sa hon minnsan ingenting.
Men nästa gång ska JAG göra det, så är det bara!
På förmiddagen hade vi besök av söta Klara, coola Max och deras fina mamma Jenny.
Tack för en mysig förmiddag!




Sen på eftermiddagen hade jag och Elsa en mysig stund på badhuset.
Hon brukar gå med mormor på simlek varje torsdag, men idag följde jag med istället.
Där fick vi också en trevlig stund med goa Alma och hennes vältränade mamma Jenny.
En toppen dag förutom att jag misslyckades att sätta insuflonen.
Är fortfarande besviken att jag inte klararde av det!
Nu är det bara att peppa sig själv till nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Tack själv Sandra! Vi tyckte det var lika trevligt! Och du...du kommer skratta åt "insuflonproblemet" sen...du kommer bli världsbäst på det!!!! Hörs när vi är tillbaka från Teneriffa! KRAM Jenny

    SvaraRadera
  2. Det var sååå mysigt att äntligen ses!! Jag tycker att både du & Elsa är så duktiga! och du...nästa gång fixar du insuflonet ska du se...övning ger färdighet! Kraaam Jenny "Verner"

    SvaraRadera